snart bär det av.

Tänkte försöka vara duktig och uppdatera bloggen under resan, eftersom jag förstått att många gärna vill veta och se bilder osv. så då gör man som man blir tillsagd att göra ;)
Det är inte många dagar kvar nu, måndag kväll åker jag, Jaymie och Pixie ifrån Umeå för att inte komma tillbaka förrän om 3 månader.
Det är ganska overkligt egentligen att tänka på det på det sättet, för fram tills nu har jag egentligen fokuserat mig på allt som ska fixas här hemma inför resan och inte hunnit tänka så mycket på vad som blir sedan. Jag har försökt att vara med de som blir kvar här hemma, försökt att lägga ner energi på firman, på att visa viktiga människor att jag tycker om dem osv.

Sen om 3 dagar får jag lägga energi på att verkligen lära känna ett nytt land, på att lära mina barn att fungera i ett nytt land, på att hitta lösningar på projekt och på att finna nya delar av mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0