rädslor

2 dagar sen drar vi :) Ingen resfeber, ingen euforisk lycka, bara focus på att få undan allt som behöver bli klart med bokföring och dyl.
Pixie har lyckats dra på sig krupp och skäller tungt på natten, och då ifrån det mörker som finns djupt inne i mig så kröp rädslan fram igen. Jag kunde verkligen känna hur pulsen ökade på mig när jag lyssnade på hennes tunga andning och ofrivilligt tänkte på hur den påminde om hennes andning den där natten när allt höll på att gå åt helvete. Tur att hon var vaken och pratade normalt. Tillslut kunde jag slappna av och somna, jävla skiträdsla.
Nej men packa helt färdigt, göra fakturor, löner, åka på kalas i Sävar, färga hår osv står på dagens agenda :) och ja få jaymie att förstå att vi faktiskt åker imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0