Gambia biljetter

Sitter och kollar biljetter, och även om det i verkligheten är billigt egentligen, så känns 16 000 kr som mycket pengar för flygbiljetter till mig och 2 av barnen. Destination Gambia i ja när.. oktober till vem vet. Ett nytt projekt har startats och vi ska öppna ett handikapp center i Gambia. Det känns spännande, läskigt, roligt, läskigt, lärorikt, läskigt osv osv Här är huset vi kommer att bo i och varifrån vi kan jobba med allt, ,både jobbet där och jobbet hemma.
Däremot är jag lite orolig för internet, hur löser man det, sist var internet ibland ok... thats it. Denna gång behövs dunder internet så att jag kan jobba med jobbet hemma också, det ska tydligen gå fixa ett bra nätverk till huset, hoppas det. Här ser ni en karta på var Gambia ligger för er som inte vet förresten
Nej nu ska jag fortsätta och glo på de dyra resorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0