resebilder 4 och imorgon blir det läkaren....

Idag fick vi oss en välbehövd promenad här i familjen, ja alltså jag har ju visserligen sprungit varje dag, men tillsammans :) Vi gick till Klabböle när Fredrik kom hem från jobbet och hade med oss pastasallad så vi åt middag där, härligt och varmt i solen, Pixie var rå pepp, till och med Michela var glad haha

Imorgon ska vi till Pixies läkare....



Dagens bilder är från en utgrävning från rommartiden jag och Michela hittade i Lissabon

Jag blev så lycklig när jag upptäckte hur lycklig Michela blev över det vi hittade, att hon börjar som jag älska vår historia :) <3 samtidigt blir jag som vanligt ödmjuk och förundrad över allt som finns bevarat, tänk att det står ett skruttehus någonstans på en vanlig gata, sen bestäms det att huset ska rivas och något annat ska byggas där och sen dadaa hittar man plötsligt en annan byggnad under den byggnaden som är typ flera tusen år gammalt. Ganska fantastiskt egentligen. Och sen hittar man krukor och annat som fanns i hemmen då och det är näst intill alldeles helt, ja jag blir nästan helt uppjagad bara jag skriver om det :)








Nej nu blev jag så uppeggad att jag måste gå lägga mig och läsa lite i någon historisk bok haha jaja jag vet, nörd ;)

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0