resebild 2

Det blev inget skriva igår, somnade klockan 20.00 med Pixie haha , vet inte när jag sov 12 timmar senast, men nu känner jag mig pigg igen. Ska ut och springa med syrran och Dani vid 12, vi trotsar snön ;)

Men här kommer bild nr 2



Vi missade flyget i Portugal med typ 5 minuter suck, först var det jobbigt men sen när vi fick veta att vi fick betalt hotel och mat och en hel dag i Lissabon kändes det faktiskt helt OK och kul att se lite av den staden också. Sen var det faktiskt ganska skönt att det blev som det blev, vi var stressade som tusan, mamma är flygrädd och medans vi sprang där i terminalen mot Dakar flyget tänkte jag på att hur fan ska det här sluta, stressad och andfådd ska hon snabbt in i nästa plan och hon hinner inte ta igen sig alls mellan flygen. Så kanske var det lika bra trots allt.

Vårt hotel var bra och det kändes lite lyx att börja resan på detta sätt, att komma till hotellet, alla fick var sin påse med kvällsfika, krypa ner under täcket och veta att imorgon får vi god frukost, en dags portugal, lunchbuffe osv, helt OK haha

sen måste jag bara beskriva den fantastiska målningarna på väggen utanför hotellet, där fanns alla superhjältar och skurkar :) hur snygg som helst , kunde titta på den hur länge som helst.



Den var även betydligt mycket större än vad som ses på denna bild, skitroligt inslag faktiskt :)

Nej nu fortsätter jag plugga och sen springa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0