operationen närmar sig

Skriver inte så ofta... för om jag inte skriver så behöver jag inte tänka så mycket. Livet rullar på, våren är här. Vi har mycket jobb, barnen är ivriga inför sommarlovet och Pixie ska operera sig den 18/6.

18/6 är siffrorna som får mig både att känna lättnad och som får mitt hjärta att gå sönder, 18/6 är dagen Pixie börjar bli frisk eller inte.... 18/6 är dagen jag är livrädd för.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen med mig själv ibland så jag struntar i det bara. Jag bara är, skrattar åt Pixies humor åt hennes skämt, planerar sommaren efter operationen. Men hur man än är så blir det så här, i garaget står Pixies nya cykelbarnstol, hon har aldrig suttit i den, och jag måste ju cykla med henne nu innan 18/6 för tänk om hon aldrig får åka i den... Jag är kass på det här, på att inte sörja i förväg, hur gör man?? Jag gör det inte hela tiden, vill dock inte göra det alls, hur fan gör man???

Nej nu skiter jag i detta och går hänger tvätt istället eller något annat meningslöst,

/ Heidi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0