en resesaga bild 1

Resan är över och jag sitter hemma i soffan.... myckeet att berätta men hur skriver man en hel livsupplevelse i ett blogginlägg?? Det gör man nog inte så jag tänkte att jag kör ett foto per dag berättelse, då får ni se lite bilder och jag får skriva av mig .

Bild 1



Efter en natt på tåget var vi förväntansfulla, glada, lyckliga. Tjejerna var fulla av energi. Det var inte jobbigt att vänta, men väntan är iofs aldrig jobbig när man är på väg, bara när man ska hem. Vi skulle på en fantastisk resa som skulle fylla oss med inspiration, kunskap och allt annat fint. Men självklart funderade jag där mitt i all väntan på hur fan det egentligen skulle gå. skulle alla vara sams? Skulle nån försvinna i Dakars vimmel? Skulle jag klara mig utan de kvarvarande barnen? skulle jag överleva utan Fredrik? Ja jag vet inte vad men massor tänkte jag, och drack kaffe, rökte och andades. Vårt plan till Portugal skulle gå så att vi hade några timmar i Lissabon innan bytet till Dakar planet... dock verkade planet till Lissabon vara väldigt försenat.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0