vi kör framåt idag med

Pixie fortsätter att utöka sitt matutval, dock är den inte jätte stor ännu men oj oj så mycket bättre , vi tog även ut henne på en långpromenad i solen, det behövdess för oss alla 3 tror jag :) Mina ben sa ifrån efter 5 minuter, de bara liksom... vad är detta vi är inte vana att gå... Pixie satt och nynnade i vagnen och vi traskade på längst den leriga vägen nere vid älvenm vagnen gav ett härligt motstånd och svetten rann. Ja det var trevligt.

Frdrik håller på att bygga färdigt dörröppningen till klädkammaren så vi kan sätta dit dörren och slipper allt damm som magiskt drar sig dit. jo kanske bidrar katterna en del när de gärna ligger där. Jag har också börjat städa garderoberna i Jaymies rum... kan säga att det behövdes haha pust.

Pixie och Michela kollar på Peter Pan och jag slöar mig i soffan och smälter maten.

 Pixie i planet mellan stockholm-umeå

Fin present från Sara & Youssef till Pixie :)

Tittar på Peter Pan

Ja som ni ser går det framåt med allt. Men konstigt nog är det nu man blir orolig, allt hon gör som ens är lite konstigt gör så att mitt hjärta stannar och man studerar alla hennes rörelser, hur hon går, pratar, hr hon andas när hon sover osv.

Just ja en sak jag funderar över, undrar om någon vet något om det. Eftersom läkarna säger att hennes kramper eller apatiska tillstånd inte orsakades av vad hon nu har i huvudet, utan något annat, så har man ju såklart funderat på allt möjligt. Kom att tänka på en sak, ca 20 minuter innan det hela började fick hon bisolvon mot hostan, vet att den har vissa ovanligare biverkningar såsom andningssvårigheter osv, någon som hört något om att den kunnat orsaka kramper???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0