mardrömmar och djupvatten hålor

Nu har jag 5 dagar kvar... torsdag, fredag, lördag , söndag , måndag och sen adjö... gulp

nästan lika mycket gulp som det var att vara ute och cykla med Jaymie i djupa vattenpölar ikväll... var livrädd att det skulle vara någon djup grop i dem och jag skulle falla framåt med ansiktet ner i vattenpölen haha. Tur Jaymie inte skäms för sin tönt mamma utan fortfarande vill vara ute och cykla med mig.

Jag och Johanna satt och hade arbetsintervjuer idag... på hamnmagasinet...... undrar om någon tänkte varför vi satt där , av de som intervjuades alltså, jag har städfirma liksom haha.. Och på tal om att anställa folk, fan vad svårt det var usch, hur sollar man bort folk med ett rent samvete haahha, vill ge alla jobb, alla vi träffa skulle kunna få jobb hos mig... vet dock inte om företaget skulle gå runt med en massa folk som får lön men inte har något att göra. Hoppas jag valde rätt... tror det i alla fall.

fick mig en smäll av Pixie just. Hon har så mycket mardrömmar och på dagen har hon svårt att sova, hon hade inte sovit idag på dagen, precis som igår. Så vid halv 7 fick jag ta en överspeedad, babblande Pixie till sovrummet och ja jag vet inte vad hon gick på men jag fick typ hålla fast och krama om om då plötsligt slappna hon av och somnade, lite övertrött tjej. Men nu ligger hon och vrider och vänder sig, små gråter lite osv. Undrar hur länge hon behöver dras med detta och undrar om hon kommer få tillbaka sina fina sovrutiner eller om hon ska sova så här oroligt forever :(

Imorgon, Pixie, skola, kerstin, städa, Pixie, packa, Pixie, dagis, mat, Pixie, Sova

Och ingen Fredrik på 2 dagar, imorgon åker han och spelar på Sweden rock kryssningen, sen har jag bara lördag och söndag med honom bööööööööl.

Slutligen till er med facebook, gå rösta på oss, bidrag 13, hjälp oss att hjälpa :)
http://www.ideerforlivet.se/stotta-en-ide/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0