Hurran och icke hurran

Tänkte tillägna detta inlägg till saker jag säger hurra till idag .

Att jag har en friskare Pixie
Att Fredrik köpte fruktsallad med glass till mig
Att jag kollade på Hitta Nemo även om Pixie somnade efter en kvart
Att tjejerna var jätteduktiga när de dansade på dansfestivalen idag
Att jag hittade en bra bok som jag köpte idag
Att Pixie var super glad och knöt händerna och skakade dem mot taket när jag gav henne fingerfärg som hon fick måla kort med.
Att boken jag läser nu är grym (Fallen)
Att det snart är sommar
Att jag snart är i Senegal

Sen finns det några mindre hurra grejor

Att jag snart är i Senegal utan hela min familj
Att Jaymie viftade med TV dosan så ett batteri flög ur in i Tv:n så det blev en spricka
Att min mamma hostar sönder sig själv så det skakar i hela huset

Men i det stora hela har jag haft en kanondag, jobbat och lunchat med Naima med avslutande shopping ii konstnärs shoppen, varit på dansfestivalen med några bra och några pinsamma föreställningar och nu ett glas vin med min kärlek i soffan <3 Trevlig lördag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0