hur dagen börjat

Vill säga tack till Linda och Billy för det fina paketet till Pixie hon gillar kaninen och tittar hemskt gärna på bilderna i boken. Och jag och fredrik blev väldigt rörda :) Tack

Tänkte också säga att jag tänkt lägga upp lite bilder sedan behöver bara en kabel till telefonen så jag får bilderna till datorn, har försökt föra över via telefonen till bloggen men det går inte :( Eller ja jag är bara oteknisk kanske haha.

Pixie är lite mera vaken men det leder även till lite mera oro i hennes lilla kropp, hon sprattlar lite med benen och försöker dra ut tuben, men annars tar hon det bra, lite tårar (som krossar mammas hjärta) och magknips ansiktsuttryck men för det mesta är hon ganska lugn och ligger och kikar.

Hennes tarm har ju inte riktigt kommit igång än så magen är svullen vilket trycker mot lungorna och gör att det behövs mer syrgas, så innan hon fyllt blöjan vet vi inte hur läget idag är med att närma sig att dra ut slangen till lungorna. berättar mer när jag vet.

Nu har de nog rondat färdigt och vi beger oss tillbaka till Pixie men först ska jag gå haffa en kaffe , det behövs.

Kommentarer
Postat av: Tea Mane

Pussa Pixie från oss <3

2012-03-07 @ 10:51:31
Postat av: Anonym

De va så lite, önskar man kunde göra mer! Tänker på er hela tiden! Kram från oss.

2012-03-07 @ 11:43:56
Postat av: Anonym

De va så lite, önskar man kunde göra mer! Kram på Er kära vänner

2012-03-07 @ 19:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0