Hemma :)

Tiden är något jag inte hinner med alls just nu haha. Igår fick vi komma hem och det är så otroligt skönt. Pixie har inte lika mycket mediciner så det kan vi sköta hemifrån just nu. Hon är mycket gladare och piggare dock lite kärvig med mmaten fortfarande. Dock har hon slappnat av lite och faktiskt så äter hon nu lite annat än godis också haha

På fredag ska vi på kontroll bla ska vi kolla på hur hon går för just nu går hon lite galet, jag hoppas verkligen det beror på medicinerna och att hon legat still och tappat alll muskelatur för jag vet inte men hon staplar fram liksom. Svårt att förklara, lite småhaltar.

Sen har vi även fått tid för magnetröntgen, och håll tummarna att vad det nu än är inte har växt överhuvudtaget så vi inte i nu läget behöver operera, hon är så lite fortfarande och man vill gärna undvika det, så känner jag i alla fall.

En sak jag kan säga i alla fall är att Oh my god vad det märktes att ingen städat hemma på x antal veckorm dammigt och djurhårigt som jag vet inte vad. Så vi har städat och städat och städat idag sen hade vi ju bullbesök av Linda , Mia, Minoo och Nova . Goda bullar Mia :) Och trevligt besök. Nej nu mat och sen ska jag se på Pippi med Pixie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0