godmorgon

Alla utom jag sover som vanligt och jag försöker dra mig i sängen lite till men blir galet rastlös, lika bra att kliva upp. snart kommer ju Naima och henrik med barnen så lika bra att vara uppe och färdig. Ska göra mig lite kaffe... gott och fortsätta rensa i jaymies rum. Pixie vill ändå bara vara med Fredrik  just nu haha, så fort han går säger hon ynkligt.... pappa. Och jag lovar det känns inte jobbigt för mig tycker mer att det känns roligt för honom.
Pixies vanligaste svar är fortfarande "nej" eller så skakar hon på huvudet och hon vill inte vara med någon annan än mig och fredrik............antar att det blir svårare att skola in henne denna gång på dagis än vad det va när vi skolade in henne när hon skulle börja. Men det är smällar man får ta , man måste ju förstå vad hon tagit sig igenom och hur viktigt det varit för henne att vi båda är nära.

neej nu vaknade pixie och fredrik så nu ska vi kliva upp och frukosta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0