goda vänner och sen finns det själviska vänner

Nu är vi i umeå och det känns bra på avdelningen. Imorgon får vi träffa läkaren och prata igenom vad som egentligen behöver göras och när det ska göras.

Pixie är väl gladare men satan så tjurig hon är med maten och drycken, stenvägrar det mesta vi måste typ tvinga henne att dricka, ätä går lite bättre. Känns ju inte så roligt men det är det eller sondmatning och hon blir ännu surare om vi ska pula in en tub till i näsan på henne :(

Jag börjar märka av att jag är slut i huvudet, är lite små irriterad lite då och då :( Inte så kul.

Men får att svära av sig lite tycker jag att folk som beter sig som idioter mot sina vänner borde typ jag vet inte kastreras, om du har vänner som ställer upp för dig hela tiden som litar på dig osv så pissar man inte på dem och sviker dem totalt för sin egen vinnings skull, för jävla dålig stil faktiskt.

Tack för mig och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0