god natt alla

Suttit väldigt mycket hos Pixie idag, har inte varit ifrån rummet långa stunder, det hände så mycket. Hon är mer vaken, vill att jag läser bok, tar ut nappen och ger till mig för att jag ska gå blöta den. Hon kommer ju helt köra över mig, jag springer typ 30 ggr helt utan att överdriva och sköljer nappen.Det är så hon lurar till sig vatten eftersom hon inte får dricka annars ;) HAHA smart tjej. Hon har också fått typ en sänghimmel av lakan så att hon kan få lite mörkt och lugn och ro när hon vill sova. Jag och Fredrik var på pressbyrån idag och jag köpte lite djurklistermärken somjag klistrat upp på lagom höjd på insidan. Dem tittar hon mycket på och lyfter sin skakiga hand , sträcker ut ett litet finger och pekar på djuren, en efter en och tittar på mig. Sen kommer min roll i det hela, jag säger vad det är för djur, elefant, lejon, sköldpadda osv ... om och om och om igen :)

Tror att jag måste sova nu, tappar ord och bokstäver ... skönhetssömn here I come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0