glassmonster

Nu slipper Pixie respiratorn, den togs bort vid 13 tiden idag :) Hon är lycklig och vi är lyckliga. Det första hon sa med sin hesa röst var "vatten" sen sneglade hon mot handfatet, tyvärr fick hon vänta 4 timmar och under den tiden läste vi massor av böcker och några clowner kom förbi och blåste bubblor, det gillade hon. Sen var det dax och hon fick en piggelin,... NJUTNING säger jag bara, ja jäklar vad hon njöt av den. Sen slank även en yoghurt ner och vatten. sen läste vi pippi , jag i fotöljen och Pixie i famnen. Pappa fota lite och Pixie var glad.

Hon fick inhalera lite ånga också, först ville hon inte alls ha masken nära sig men efter att vi förklarade för henne att då känns det bättre i bröstet gjorde hon det lugnt :)

Och mitt i allt detta härliga slog det mig att det närmar sig operation och hjärtat mitt stannade och magen vred sig. Åh herre gud mitt stackars lilla lilla underbara barn, vad ska hon måsta gå igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0