Fina vänner

Alla ni som varit så fina mot Pixie och tänkt på henne och kommit med fina presenter, vi uppskattar det verkligen och Pixie ja hon är lycklig och stolt över hennes presenter och visar stolt upp dem :) Tänkte visa några till av presenterna hon fått


Här sitter hon med den ena av ritplattorna hon fick från Naima, Henrik, Tristan och Grim, hon älskar dem och ritar flera gånger per dag, specielt gillar hon den där grejen med ett hjärta på som man trycker mot plattan så blir det hjärtor... mamma ärtat ärtat, säger hon glatt :)





Sen fick hon även ett långväga paket från USA från Mari och lilla Eila som hade skickat en egen liten dator till henne bla, oj vad stolt hon är bär den i handtaget och sägen Min dato och visar till alla, vi var nere i källaren och visade till ohanna och sen ville hon visa mummo men hon var inte hemma haha





Jag är lyckligt lottad att ha så fina vänner som bryr sig så mycket om oss och lilla Pixie , TACK !!!!


Förresten tack Linda för besöket , det var trevligt och den (icke könsneutrala) vovven sover bredvid Pixie just nu :)

Sen dagen pärs var väl att ta Michela och göra pass... lång kö, jobbigt att vänta, hatar ta kort, hatar skriva sitt namn, hatar att kortet vart fult, hatar att mamma och Johanna är pinsam......osv tur jag älskar henne så mycket så det nog neutraliserar allt hatande och tur jag älskar min son som spolade ner ett sånt där ägg från kinderägg ner i toan... och don´t ask me why... God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0