bra dag

hej hej

Det har varit ganska mycket idag så jag har inte hunnit skriva :) Men det har varit mycket på ett bra sätt, vi har haft besök av Fredriks mamma, syster med pojkvän,, de hade med sigg en massa roligt till Pixie , sen var johanna här vilket var trevligt även om jag genast satte henne i arbete även om hon kom med god chokladen  haha, naima, Henrik och Grim var ocksåå här med fina presenter som Pixie genast lekte med. Tiina mitt halva jag var här och förgyllde vvår dag och sen var mina underbara saknade barn här båda 2 <3 saknar att vara med dem så mycket.

Pixie snaskar godis och dricker saft, åt några chips, lite ost osv haha nyttig kost alltså, vi har fått träffa läkaren och har fått goda nyheter men jag är så trött att jag inte orkar skriva mer nu så jag redågör för det imorgon men kan säga att det känns bra :)

Sov gott alla

just ja Pixie slipper syrgas grimman vilket hon är lycklig över , dock betyder det att de är och mäter syrehalten på henne hela tiden haha mindre glad för det då, men tror att slippa grejen i näsan är bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0