att åka och jobba

Jag var och jobba idag... skumt att åka ifrån Pixie dock jävulskt trevligt att komma hem när hon blev överlycklig att se mig och strök mig på kinderna och sa mamma mamma mamma <3 Älskar min älva.

Det går framåt med allt just nu, hon äter bättre, går bättre, är gladare, och piggare. Dock så har hon fortfarande myrkrypningar i kroppen när hon blir trött och ganska mycket mardrömmar. Sista medicinen håller ju på att trappas ut helt nu och ska vara helt utsatt 26/3. Hoppas det lugnar sig med allt jobbigt för henne bara.

Nu på fredag åker tillbaka till sjukhuset för en kontroll och sen den 16/3 är det magnet röntgen...............

annars har dagen efter jobbet penderats med att leka med petshops och dockhuset, träna multiplikationstabeller med sonen och hjälpa till med matteläxan med äldre dottern, då jag även fick lirka fram mina gömda kunskaper i procent och bråkräkning. haha ja det satt djupt men tillslut så :)

Nu blir det min egen läxa, hoppas jag blir klar ikväll.

Sov gott alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0