snöälskarna ta er i brasan

sitter och kollar på min pysselhörna, på hur jag ska fixa till det så att det ser bättre ut.Behöver en hylla i alla fall med mina burkar till pärlor och dyl. ja det blir nog bra. Men det jag mest av allt behöver är en bra lampa att sitta och pyssla bredvid för som det är just nu kan jag nästan lika gärna pyssla i mörkret haha

råkade även titta ut genom fönstret och såg växthuset.... satan, måste alltså ut och skotta där också, vill inte upprepa det som hände några vintrar sen... här en påminnelse


                                      

ja det var sorgligt :(

mycket sorgligt.

Och just ja vill passa på att fråga alla som tjajat om den här jäkla snön... är ni nöjda nu????? Gillar ni att skotta fram bilen varjemorgon, eller garageporten eller whatever. ??? Ja inte jag i alla fall :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0