Glad

Det har varit en trevlig dag idag :) Pysslat lite hemma , sen åkte vi till Chris där Fredrik tapetserade och Billy trixade med tvättmaskinen. Jag och Linda pratade och drack kaffe och småunga pjollrade på. Vi var ute och drog pulka och babblade på.

Väl hemma fortsatte vi greja lite, fredrik skotta lite tak och jag plockade lite hemma. Sen såg jag och Pixie på Madicken.



Pixie älskade den :) Jag med haha men det har jag alltid gjort.

Nu så sover Pixie och jag har lovat Michela att spela lite med henne men skulle bara kolla lite mail och hade fått mail från min lärare :) Jag fick VG på kursen , lycklig, har inte haft så mycket tid att plugga men har ansträngt mig med den tiden jag haft men det verkade ha lönat sig :) Glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0