gårdagen visar oss vägen till hur morgondagen bör älskas

Då har årets första dag spenderats... hur?? jo jag har städat, städat och städat. det behövdes kan jag säga, vårt sovrum har varit ett kontorskaos och Jaymies rum ska jag inte ens berätta vad det var som :S

Nyaåret firades in hemma tillsammans med mamma och co plus några vänner till dem, vi åt och hade det trevligt. Jag och Fredrik gick dock ner till oss med Pixie vid 22 för hon behövde verkligen sova men det gjorde inget för det var avslappnat och lugnt att bara ligga i soffan med Fredrik och kramas lite. Sen vid 12 slaget skulle det dock smällas några raketer. Jag som varken gillar snö och kyla (undvuíker att gå út om jag inte måste) eller raketer för de förpestar naturen erbjöd mig genast att vara inne med Pixie och Zaccarias.

 
en utslagen Pixie i soffan med en funderande Zaccarias bredvid sig.


Drack lite mousserat, skålade lite och sen kurade jag ihop mig Fredrik igen i soffan. Är extremt nöjd över min nyårsafton och känner att jag inte alls hade varit sugen på party haha :)


Imorgon är det jobb så dax att försöka i alla fall att slänga omkull sig så kanske tröttheten kommer så småningom , sov gott alla som kan :)

Adele – Someone Like You   fantastisk röst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0