filmer filmer

Gårdagen gick i tillfrisknandets och filmens tecken, vi såg hissnande 8 st filmer eller kanske var det jag som såg flest filmer men till vissa av dem hade jag sälskap haha

Började med Happy feet 2




sen Pippi påde sju haven




näst på tur var Micke och Molle




När det minsta barnet slockande, joinade det äldre barnet mig och vi såg Capten america


sen kom även Fredrik ett tag men då såg jag 3 romantiska komedier på raken... tror inte han såg alla haha

1.
When in rome


2.

Back up plan


3.



alla filmerna är klart sevärda, barnfilmerna är´jättemysiga , captain america är som marwel sig bör (även om jag var skeptisk först) och komedierna var helt ok, inga mästerverk men helt ok :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0