Umefolk

Så var Umefolk över för detta år,pratat med massor av människor , jobbat många timmar, lyssnat på fiol i vääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääldigt många timmar och tro mig det säger absolut inget om min musiksmak bara att 14 timmar fiol i fredags konstant från olika håll kan döda även den starkaste.

Tjejerna dansade och var super duktiga ja javisst klart trummarna var grym de med :)

Jag drack en öl med Tiina och kom på hur sällan vi hinner ses :( tur att vänskap är så fantastiskt att det inte behöver konstant underhåll.

Typiskt med solen ute nu när det är söndag och jag grejar hemma som vanligt, söndagar är hemmets underhållsdagar och just denna söndag behövs det verkligen så det finns absolut inget som får mig ifrån huset idag.. inget.

 tror att tjejerna gillar att vara JJY HAhAH

 redå för jobb


 tjejerna

 ikväll blir det bara såhär och skolböckerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0