lennart lennart det är ohälsosamt uten ett hjärta

Jag funderar varför Lennart Holmlund kommunalråd i Umeå inte godkänner några komentarer på sin blogg.... för det är helt omöjligt att folk inte har något att säga till honom, det går inte att läsa det han skriver och inte vilja säga något. Även om du egentligen inte bryr dig så går det inte låta bli,man måste, man måste säga till honom att han nog tappat förståndet, kanske han inte förstår bättre, kanske är han bara elak. Jag vet inte vilket men varför i h-vetet väljer umebor honom om och om igen. Liksom please gubben har inget hjärta eller helt fungerande hjärna och ni vill att tar viktiga beslut som påverkar ditt liv( OK nu var jag lite väl taskig men kan inte hjälpa det blev väl smittad av Holmlund sjukan- säg och skriv vadfan som hellst så alla kan se det - sjukan)

Men jag ser framåt han måste ju gå i pension någon gång liksom.

Nej slut att vara taskig för idag, det är ju en dag imorgon också, nu ska jag läsa några sidor i skolboken och grubbla på vilken av kurserna jag ska läsa i sommar.

Sov gott alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0