vad har jag egentligen gjort ?????

Konstig dag idag, kändes som om jag gjorde en massa men tror inte det blev så mycket gjort.... Gjorde Chutney i alla fall , gjorde bara en liten sats för jag ville inte göra en mega sats och sen skulle det blivit äckligt men kan nöjt konstatera att eftersom den var god redan på direkten kommer den nog att vara super god om några månader :) 



                                       

Gjorde denna med tomater, äpplen, lök, paprika, russin,kryddor osv . Tänkte göra fina etiketter ikväll meeeen nej jag orkar inte får bli en annan dag. Orkade dock baka bröd i alla fal. Hoppas det blir gott, med en massa torkade äpplen i :)

Imorgon måste jag ta 06.03 bussen till stan och jobbet... känns lite mera jobbigt haha men det blir ju bara en kort dag så jag överlever nog. Nu ska jag krypa ihop bredvid fredrik här i soffan så god natt allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0