svamp svamp svamp

Har plockat svamp... ja det är en stor grej, brukar inte göra det, aldrig. Så jag är nöjd och stolt över mig och Michela som med hjälp av Ninna lyckades plocka nästan 20 liter trattisar och typ 6-7 liter taggisar. Yeyee så nu har jag svampar på tork i hela huset, jag har även saltat in 2 burkar med svamp. Men vill plocka mer ju,moore more more ;)

Idag ska Pixie få träffa sina nya dagisfröknar första gången och imorgon ska hon få uppleva en dagisdag, fantastiskt :) Det börjar som sagt kännas att det är dax, hon behöver andra barns dagliga stimuli och jag behöver arbetsro eller nått haha

Nu kaffe med mor sen tadaaa är det dax att dra fram skolböckerna ett tag :)

 en del av svampen bäde torkad och saltad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0