klapp på ryggen :)

Idag ska jag och Pixie till prästen klockan 11. Just nu ligger hon och sover och jag är totalt öfärdig att gå ut genomm dörren, plus att jag hostar som en gruvarbetare. Tur det är nära till kyrkan då :) 

Och så har jag lärt mig lägga in videos direkt i bloggen, STOLT, haha och listade ut det helt själv också :), vill ni ha bevis ;) 

 

Lite Billy Idol så här en torsdagförmiddag skadar ju aldrig :)
Nej nu ska jag ryck upp mig och ta mig iväg i tid .

Ha en kanon dag alla :)

Kommentarer
Postat av: Ninna

Billy idol är aldrig fel =) Såg honom på Globen för en massa år sedan , det gungade där vi stod så de fick stötta upp under oss med stålbalkar , ha ha

2011-09-08 @ 23:25:41
Postat av: heidi

Nej Billy Idol är faktiskt aldrig fel :)

2011-09-13 @ 00:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0