IKEA hemmen

Jaha IKEA..... alltså jag har som svårt med ikea, problemet jag har kompenseras inte på något sätt av att det är billigt och man med en billig peng kan köpa ett helt hem, precis tvärtom är det det som är mitt problem, Alla kan nu skaffa sig ett IKEA hem, jippiiee vad roligt, så oavsett om jag är hos Anna, Malin, Pelle, kalle olle eller vem fan som helst så ser det likadant ut, alla har samma soffa, gardiner, lakan , talrikar, bord, ljus, dukar ja you name it. Alltså Ikea är suveränt om man vill köpa 1 eller 2 grejor, typ en hylla eller kanske en sängram men snälla måste man köpa allt därifrån. Sen sitter alla IKEA människor i sina hem och är så nöjda????? över vad precis om jag får fråga???? Över att inte utmärkä sig överhuvudtaget ??? Över att inte ha någon som hellst personlighet överhuvudtaget som märks i ditt hem ??? Ja jag vet inte .....

Slut på dissning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0