Idé spruta

fjiuuu snart klar med sovrummet ... nu ser jag ju till och med var några tavlos ska hängas men det kan jag inte göra ikväll för kan ju som inte hamra och väcka hela huset. Men första imorgon så ska tavlorna upp :) Sen ska jag lägga in en före och efter bild ;) Har lite svårt att helt koncentrera mig på det jag gör för jag har en massa fantastiska ideer till uppdrag föreställning och jag kan ändå inte göra något innan en viss person godkänner ideen.. pik pik. ;) Så jag försöker distrahera med helt annansorts musik, just nu Iron maiden, men det går dåligt hahaha. Tror jag går ner och tar fram lite pyssel istället :)

Fredrik är i källaren och håller på att montera dörr till lägenheten så att den som bor där kan låsa dörren om sig, ja eller ens stänga den haha.  Får se när han dyker upp. Pixie sover, Michela myser i soffan och jag ligger på sovrumsgolvet lyssnar på fear of the dark och datar. Så kan det gå.

Sov gott alla

Kommentarer
Postat av: Ninna

Hallooooo !!!!

Hur går det m svampplanerna ?

2011-09-05 @ 09:30:05
URL: http://ninnasparla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0