Hektiskt

De senaste dagarna har gått fort och varit fullspäckade. Pixies dop var igår och det var en bra dag, jag är jätteglad att alla kom och delade den fina dagen med oss. Är även glad över att Naima, Henrik, Linda och Billy ville vara Pixies faddrar och att Elina och Sylvia ville sjunga så fint för oss. Tack alla, verkligen.

Annars har det varit middag med älskilngen, Kapen och Erika, mysprat med Michela, dans, jobb, saknad av sonen, plugg och annat smått och gott. Dock har inte tiden räckt till allt jag velat göra, men får väl försöka hitta mer tid.

Pixie håller ju på att inskolas på dagis just nu, det går superbra, ja det är klart det känns skumt att min lillfis ska vara kvar där utan mig, (suck har blivit blödig på äldre dar) Men hon kan ju som inte hänga hemma för evigt heller...  Hon har en jätte bra avdelning, det är 7 barn inkl Pixie, ute delar de gård med ca 9-10 andra 1-3 åringar. De är 2 fröknar på de 7 barnen, de äter vegetariskt, hemlagat. Är ute oavsett väder 2 ggr per dag. ( ja ok kanske inte vid minus 30 då haha) Känns jätte bra, jag är glad, Pixie är glad, Fredrik har inget att jämföra med , hehe men verkar nöjd.

Oj nu slog tröttheten till... ska lägga mig i sängen lyssna klart på en föreläsning och sen läsa lite om Karin Månsdotter.

Sov gott alla   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0