härliga fixar dag :)

En mulen dag betyder hemmafixardag :) Men först medans Pixie sover lite ska jag göra undan lite fakturor sen kommer Fredrik hem till lunchen :D .

Tänkte göra iordning kontorshörnan upp i sovrummet, ska se om jag hittar någon lösning på hur jag får ditt alla pärmar osv. Nu är jag ju visserligen sjuk i ryggen så jag kan inte sitta och jobba på en stol så inget specifikt skrivbord behövs ju, men tur det finns soffa och bord uppe i sovrummet. Sen hoppas jag att jag hinner läögga polish på vardagsrumsgolvet så att träet blir lite glänsande igen :)

Och det bästa av allt Michela kommer hem idag :) Hon ringde imorse och man hörde att hon var lite tröttis men de verkade ha haft väldigt trevligt , härligt :)

Nej nu sover Pixie så nu ska det jobbas, ha en härlig dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0