För Pixie

Sitter och ser på fåret shaun, fyllde nyss upp fler burkar med torkade trattisar och sen ska jag baka bröd innan träningen :) Men ville bjuda på några bilder på min stora lilla dagistjej :)

Här öppnar hon lite doppresenter


Lek med muminhuset :)




Väntar på att få fara till dagis



Och förresten så gick det så här med min deg sist jag bakade haha men den fortsatte växa även efter det här, säkert
dubbelt upp haha



Sist tänkte jag lägga upp dikten jag skrev till Pixie som Naima läste upp på dopet :)

Till Pixie

Du har ett sätt som får oss att le

Ett skratt som brusar genom hela rummet.

Du är det som gör livet bättre,

När dagen varit tung

Den som gör att hålet i hjärtat läker

När man känner för att gråta.

Du kom till för att visa oss hur man älskar.

För att man alltid känner ro nära dig,

Du är ovillkorlig kärlek.

Oändlig kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0