chutney och grejor

Pixie är fantastisk, hon fixar dagis som en lek, idag lämnade jag henne 08.30 och när jag vid 14.00 tiden kommer dit och ska hämta henne, mumsar hon på frukt, tittar lite på mig visar upp en bananskiva och fortsätter äta. Känns otroligt skönt att hon trivs och är glad :) Hoppas det håller i sig.

Funderar på att göra chutney, med äpplen, har aldrig gjort det förr men gillar chutney så varför inte göra det själv???
Berättar sen hur det gick ;)

och maten idag då?? något med räkor tänkte jag, en pastasås kanske, det får bli så. Ska börja förbereda nu för det blir tidig middag idag så att vi hinner äta tillsammans helafamiljen eftersom jag åker och jobbar vid 17.00.

Ha en fin eftermiddag alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0