Varför

Varför fungerar inte usb kabeln mellan telefonen och datorn?
Varför blåser det så mycket att jag inte kan sova för jag är rädd att det stora trädet ramlar ner på vägen?
Varför är jag inte miljonär?
Varför ska jag jämt ha ont i de förbannade lederna?
Varför är det så långt att åka och träffa min pappa?
Varför har jag glömt bort så mycket av min tyska?
Varför måste jag bo i ett land som mer än halva året övertas av istiden?
Varför är det bara 24 timmar om dygnet?
Varför finns det människor som jämt blir sur?
Varför varför varför????


Kommentarer
Postat av: Helena

Därför att saker och ting mest SKA vara krångliga och besvärliga av någon anledning... så får man bara bli skitglad när en och annan sak går precis som de ska :-D



Kul att träffa på dig irl helt plötsligt! Kul att se danserna också. Ni är skitduktiga allihopa!

2011-10-19 @ 13:28:26
URL: http://blogg.vk.se/e-lack
Postat av: Heidi

Så sant så :)

Det var kul att träffa dig med :) Kom gärna igen :)

2011-10-30 @ 22:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0