kul på Coop

Oj vad det tog lång tid att handla idag haha men har man trevligt sälskap av Linda så kan man spendera timmar på :)  Har handlat en massa saltåkvarn mjölsorter och annat för bakning så nu kan jag fortsätta baka nytt bröd varje dag.... ja jag vet har något fel uppe i huvet men så är det ibland hahaha, leker hemmafru eller något !

Just ja gjorde surkål för första gången i mitt liv idag, får se om jag lyckas eller om det blir mögelkål istället :S

Ibland när man sitter och funderar på allt man har osv så kommer jag på hur fantastiskt bra jag har det, jag menar visst det finns väl alltid saker som kan bli bättre men jag skulle faktiskt klara mig utan det mesta med tanke på hur fin familj och underbara vänner jag har, det räcker långt faktiskt, hela vägen till och med :)



Det va nypon, humor, kärlek och en jävulskt mängd fåglar som våldspickade på gräsmattan.

Nu ska jag plugga så ha en kanon kväll alla

Kommentarer
Postat av: Ninna

Hej

saknar ni en vit HH( typ regn jacka) ? Isåfall finns den hemma hos oss =)

2011-10-17 @ 06:25:05
Postat av: Heidi

hahaha ja ovanligt att Michela lämnar grejor överallt då :P Jo det är våran

2011-10-18 @ 23:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0