Nu börjar det :)

Ja jag har inte skrivit på ett tag nu det har varit fullt upp, med african culture day och skola + en massa annat jobb. Men nu är det en ny vecka och det känns som att jag är på topp igen. dock luktar det gamla kräftor och blöt hund hos mig just nu vilket ökar obehagskänslan något snäpp. haha men sopsäcken är utlyft och hunden torkar väl så det blir nog bra sen ;)

Ska försöka få lite jobb gjort, plocka lite här hemma och förhoppningsvis träffa Linda på stan sen, ja ok jag kommer att behöva spendera lite pengar på stan för det finns saker som behöver införskaffas. Men men det är ju alltid kul att shoppa lite dock inte lika kul att titta på kontot efteråt :S

Fredrik grejar på och snart är vedboden klar YEY sen ska mammas kök bytas ut och badrummet och sen finally kanske vi kan börja med hörnet i källaren där alla verktyg m.m ska upp. Men allt tar ju sin tid så är det ju, men det känns alltid lika bra för varje sak som blir färdig.

Och ikväll får jag äntligen börja öva på mitt projekt med tjejerna :) YEY super kul.

nej så här blir det inget jobb gjort så jag ska börja med det och ni ska ha en bra dag, ni kan börja den bra dagen med denna låt :)
Det gick tyvärr inte att bädda in den men gå lyssna på den  :) fantastiskt skön låt.
http://youtu.be/rgFQ6WmxdMs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0