vinbär

Note to oneself... svartavinbär behöver extremt mycket syltsocker för att bli sylt haha. Det blev en söt sylt men med en lärdom mer i bagaget och söt vinbärs-äpple sylt i kylskåpet känner jag mig rätt så nöjd ändå :) Nu finns det mer plats för nya vinbär till hösten ;)

 Jag älskar faktiskt svart vinbär, jag vet att många dissar dem , men herre gud kan man äta nyttigare mellanmål ??

Sonen hade lite dockteater föreställning på skolan, efter ett kortare föräldramöte, skönt för annars efter ett föräldramöte är man rätt så sliten och trött. Man blir som tung och brusig i huvudet haha, låter ju bra det där.

Fredrik är och målar väggar nere i källaren och jag ska väl vara lika duktig så jag börjar väl med att göra lönerna, så är de gjorda.

Ha en trevlig kväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0