lite minnen

Jag är ju ingen hockeyfantast men det kändes härligt men Finnarnas Guld :) YEEEY , sen att det muttrats lite här och där i vänskapskretsen får man ju ta haha. 

Det regnar idag oc jag och Pixie försöker klara oss själva här hemma, än så länge går det bra, bara hon inte gör nummer 2 i blöjan, för det kommer att bli svårt med en hand hehe.

Kom på en ganska rolig grej idag, när vi var i Kapstaden och kom in på rummet vi skulle sova i så finns en "rök ej" skylt och en askkopp.....? va haha WHY? konstigt

                                                

Eh ja bilden blev felvänd konstigt den är rätt i mappen haha ja ja ni ser ju vad det är :)

Påtal om sydafrika så slänger jag in en till bild, det är på flygplatsen, tror vi skulle från johannesburg till kapstaden, en enorm tårtbit som vi delade på.... helt galen var den och god haha. Hoppas den inte blir felvänd...

                                           

Yey det blev rätt ..och Pixie fick vampyr ögon coolt.

Nej nu behöver jag kaffe och börja med lunch också , så ha en bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0