sabotage

Alltså haha har just fått bekräftat att nått pucko försöker förstöra för mitt företag, eller ja smutskasta det, skriver en massa saker överallt.... funderar om det är nån som har något personligt mot mig eller nån konkurent som är hotad av oss, ganska pinsamt faktiskt. Tur jag tar det med en klackspark, jag har så galet duktiga tjejer att om någon nu mår bra av att snacka bajs så får de göra det. Mitt företag växer ju av en anledning.:) Ja tyckte det var så skumt när jag fick reda på det, för ibland glömmer jag att vuxna fortfarande håller på med sånt här... knäppt.

Annars har jag och Pixie hängt hemma idag och sen for jag till träningen och tjejerna var duktiga så kom och stötta dem och barnen när de dansar på kulturnatta klockan 13.00 på stora scenen. :)

Kommentarer
Postat av: P

ja stå på sig:)

2011-05-16 @ 23:38:19
URL: http://stingofsweden.wordpress.com
Postat av: Heidi

Tack, ja det gör jag :) är stolt över det jag byggt upp och mina tjejer, så om någon är hotad eller pissed på mig för något så får det stå för dem :)

2011-05-17 @ 08:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0