nittis

Nitti leaks alltså, haha ganska kul att se. inte för att jag egentligen tittat för jag datar ju hahahaha, men sne tittar lite då och då, ace of base, minns jag , shit vad jag dansa i mitt rum, ensam, dörren låst.

 snygga va??

Åh vilken cool cd-klänning Sofia wistam har, kanske inte så enkel att gå i men vad gör det.

Har jobbat lite idag och träffade Linda, vi gick igenom lite jobb grejor och tog en lunch på Göteborg, seitan vad gott och herre pjup vad mätt vi blev, helt galet. Ville promenera hem men tyvärr hade jag glömt bort att jag bor i Sverige. Det var kallt, jag hade för lite kläder på mig och det började hagla så jag struntade i det. Åkte buss hem och tröstbakade mer bröd. Engelskt matbröd och skottskt formbröd . Det doftar fortfarande nybakat , härligt

Nej nu kan jag inte hålla mig längre, måste till sängen och min bokserie, har ju startat med nummer fyra,  
 Kan inte sluta läsa, måste veta vad de gör, hur det går. Älskarr att den både är historisk och intressant på ett AHA sätt. Så natti natti, jag drar till bokvärlden nu :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0