filmer

Har 2 ggr försökt lägga in ett inlägg men det blev error och jag gav upp. Nu hoppas vi på det bästa, dock blir det inget långt inlägg för idag var jag och opererade min hand och det är ganska drygt att skriva med en hand. V försöker just lösa hur vi fixar att jag kan ta hand om Pixie, om det ens är möjligt, hur byter man bajsblöja med bara en hand, det finns säkert folk som kan men man behöver nog lite träning, annars har jag nog bajs överallt tillslut. ;)

sitter också och kollar på lite dansfilmer och klipp till ett ännu hemligt projekt ... :) skoj skoj , kul med hemligheter haha

  

  

    

Det var lite olika filmer, vissa mycket bra , andra sådär dock har alla bra dans scener :)

Nej nu orkar jag inte pekfinger skriva längre haha, så ha en fin torsdag eftermiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0