festivalsommar

Jag ska ju som arbeita på gettaway i sommar och det kommer att bli kanon, har även fått ett super schema... bara dagpass, hur bra är inte det då ? Men det jag undrar och fundrerar över är var fan ligger campingen... de har som ingen vettig karta på hemsidan, någon som kan tala om för mig ifall campingen ligger precis bredvid ? Så det blir en härlig festivalsommar med minst 3 festivaler. härligt.

är glad idag, så där mer än vanligt, allt flyter som på. Börjar som få in mer fasta jobb på firman och snart kan jag höja tjänster och fastanställa en till på heltid, härligt härligt :) Känns fint det här.

Idag är det även ettårs kontroll för Pixie, och det är även den stora omplanteringsdagen så alla blommor ska planteras om. Men nu somnar nog Pixie snart så då ska jag passa på att jobba lite.

Kommentarer
Postat av: Lina

Festival är sommar. Åh, vad härligt det låter. Tyvär vet inte jag var campingen ligger. Inte ens var festivalen ligger exakt! Hoppas dock du/ni får kanontrevligt! :D

2011-05-04 @ 15:00:38
Postat av: Heidi

haha ja jo det ordnar sig nog :) och trevligt tror jag nog absolut att vi får :D

2011-05-12 @ 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0