<3 och bananer

Har haft en hemma dag med mest pappersjobb men även en massa planerings grejs med mor min. :) Är fortfarande less på att skriva med en hand men börjar snart bli jäkligt snabb på det haha. Snart ska jag stänga ner datorn och ta fram godisskålen, hämta Michela och krypa ner under filten bredvid Fredrik, som för övrigt är helt fantastisk och faktiskt som gjord för mig som en pusselbit av två som bara hör ihop. haha snart grinar jag väl också :)

Alltså Sean banan..... vad säger man... galen

                                          
Vet inte ens riktigt vad det är för program men haha man kan inte låta bli att vända blicken och kika på vad han egentligen snackar om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0