ostabilt

Jag anser att vädret i umeå borde lära sig en stabilare gång, från +2 till -12 suck, tur det blir varmare imorgon igen... hoppas jag i alla fall. Pixie ska just sova sin förmiddagssömn och jag ska passa på att jobba lite.

funderar på att försöka se lite normal ut på passfotot sen,,, men sån tur ska man väl inte ha, med min tur får jag väl en sån där sur tant som knäpper och ja sen va det klart oavsett hur det ser ut...

Längtar efter sol och värme, kaffe på altanen i morgonsolen, en kall öl på en varm eftermiddag. Sköna promenader längst älven i svalkande vind. Nu ser man bara snö snö snö. Men tiden går ju fort :) Tyvärr går sommaren lika fort :( Men nu sa vi inte vara negativa utan bara njuta av det man har :) och det som komma skall.

Idag blir det brödbak och imorgon både bak till Michelas klass och teatern där på torsdag :) Idag är det ju fika och teater i Jaymies klass. Och sen sa jag nog baka något gott till torsdag då källargänget ska bo hos oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0