sjukdom i arv

Host och snörvel.... tyvärr verkar Pixie ärva sjukdomen från mig... hoppas hon hinner bli bättre innan onsdag, för något som inte är så jätte enkelt är att resa i 24 h med ett sjukt barn. Men det ordnar nog sig. Hon har nog samma sjukdomsgener som sina syskon... sjuk -> frisk innan man ens förstod de var sjuka. Det verkar bara var jag som blivit gammal och är segsjuk.
Förresten så slapp jag masa mig upp imorse, mamma var snäll och hoppade in och gjorde en del av jobbet och Helene gjorde resten :) Tack

Ikväll har stoffe sin 30 års fest och Fredrik ska spela där, synd att jag missar men jag vet inte vem det skulle roa mest om jag var där och låg i ett hörn och snörvlade, mig eller de andra? Nej jag och Pixie är hemma äter frukt och kurerar oss. Men ha en trevlig födelsedagsfest Stoffe :)

Nej men nu ska jag försöka få i mig lite ätbart, sen kan jag lägga in lite bilder från vårt badhusbesök i torsdags vilket iofs inte var så smart för jag blev ju som sagt inte friskare av det precis haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0