Kapstaden -> tillbaka till Johannesburg

Kapstaden är fantastiskt, dit ska vi igen, bergen är underbara synd bara det var en gaen kö till linbanan upp till högsta toppen, vi orkade inte precis stå och köa i flera timmar, så vi nöjde oss med att vara ganska högt uppe. Sen åkte vi förbi ett område där vi garanterat ska åka tillbaka till och bo med barnen, alla 3 :) Hamnområdet var trevligt på kvällskvisten, med mysiga restaurauranger övertrevlig personal och vackra utsikter. Tyvärr lyckades jag bränna sönder mig på båtresan vi gjorde. Vi åkte piratbåt på en liten cruise det blåste svalt men solen brände hårt, jaja shit happens.

Idag är vi ju i Johannesburg och ska åka till ett större shoppingcenter, imorgon blir det långdag, vi åker 5 på morgonen, till en nationalpark, tittar på djuren, grillar lite osv, sen drar vi till Suncity som är en stor resort, helt konstgjord med en strand, palmer, stora palats osv, typ mitt i öknen. Häftigt.

Nej nu ska jag gå smörja in mig med solkräm igen och hålla mig undan solen, hellre vit än röd med svidande bröst, rygg och axlar, alltså jag lyckades till och med bränna mig på vaderna i fredags.... suck. ;)

Ha en bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0