HoM , vakna själv, sol :)

Just vaknat och även om det varit skönt att sova sent utan att behöva vakna till något så är det otrooooooooooooligt tomt i sängen utan Fredrik och Pixie :( De sover hos Fredriks mamma, eftersom hon var barnvakt igår. Jag ville hem och sova eftersom Michela är hemma.... så utvilad check men hellre sova ihop tack.

Idag ser det ut att vara en fin fin solig dag så jag hoppas på att njuta av vädret lite och städa lite innan kvällen då det blir HoM igen :) Det var skoj igår dock var det bara Udo jag såg haha, Udo är en märkvärdig man, energi som en duracelkanin öste på scenen, alla jag pratade med var jätte nöjd med UDOS framträdande, haha och jag kom på att han såg precis ut som en blond umpalompa (om ni sett Kalle och Chokladfabriken  ;) haha) Nog för att Doris som jag stod och jobbade med tyckte han var som Billy Idol....eh nej skulle inte tro det, visserligen har de kort ljust hår men Billy Idol är en sexgud det är inte Udo Dirkschneider så det så.....

annars var kvällen spännande med alla möjliga människor som promt skulle in backstage, de hade massor av olika förklaringar.. allt från att de glömt sitt backstagepass till att  -"vadå.... skämtar du... jag är så jävla hårdrock man kan bli"..... Till att bara försöka plöja sig in haha. Nej men jag Pia och Doris stod som berget ingen kunde lura sig in haha Ikväll klocka 18.00 kör vi igen ;) Dock hoppas jag på att hinna se nått mer band haha

Nu lite frukost, lite slapp och sen lite städ innan solen ropar allt för mycket :) Ha en kanon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0