Ume lagun

Så idag beger vi oss mot nydala och umelagun, skönt att vädergudarna bestämt sig för att vara på vår sida. Står just och slevar ihop en pasta sallad... ja , nej min fantasi räckte inte längre. 


                                                             

Men humöret är på topp och även om jag bara sovit några få timmar är jag pigg :) Kanske slinker vi in och tittar på lite djur på 4H gården också, så Pixie får klappa får ;)

I går var ju Naima och barnen här så jag tänkte bjuda på några kort :

 Vi gick ner till älven  vi åt glass (Pixie åt sin första någonsin)

 näckrosor               strandhäng

Jag har en galen fotohanterare på min dator, den vägrar vända bilderna, ja eller om jag tittar på bilden på datorn är den rättvänd men inte när jag för bilden någon annanstans suck, och den låter min inte använda några andra bildprogram heller, foton öppnas automatiskt i den oavsett vad jag gör. Och det tar i att ta bort den för den är faktikst bra :( Ja men ni ser ju vad det är i alla fall haha Nej nu ska jag börja gör färdigt fika och badgrejor för vi ska åka buss och de går inte så ofta på morgonen, och så vill vi gärna vara där tidigt :)

Ha en bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0