Just go with it

OOPS !! Råkade bränna mig lite på ryggen haha, tur jag märkte det innan det blev jätte mycket, så jag slipper dö varje gång kläderna rör ryggen.

Vi hade i alla fall en väldigt trevlig dag på Ume lagun och 4H gården. Barnen badade och vi drack kaffe och åt, snackade goja och myste i solen. Ja ok det blåste ganska rejält så ibland var det näst intill kallt men man ska inte klaga när himlen lyses upp av en stor sol :)

Ska knåpa ihop lite schema nu och sen när Fredrik kommer kanske det blir lite film .. är sugen på komedi så det blir nog 

   Hoppas den är rolig :)

Här får ni lite bilder från dagens äventyr

 badtjejer           skoj skoj

hönor                tittar på grisar

 glass :)

Ha en skön kväll alla, nu ska jag gå pussa på mina stora barn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0